2013. augusztus 21., szerda

3.rész-We're going to the tour

Lassan teltek a napok az indulásig, de én már nagyon vártam, hogy a fiúkkal mehessek szerte a világban. Párizs, London és még ezer meg ezer csodálatos város ahova ellátogatunk a turné során. Nemcsak azt vártam, hogy eljuthassak ezekbe a városokba hanem, hogy ismét találkozhassak Alexaval, a bátyám barátnőjével. Nagyon jól kijövünk Carloson kívül benne bízom meg a legjobban és neki mindent elmondok. A fiú ügyeket is inkább Alexával intézem el mint a bátyámmal, mert ő mindig tud segíteni nekem. Mellesleg fiúügyek, ha már itt tartunk. Jamessel nagyon jól megvagyunk annak ellenére, hogy még hivatalosan vagy egyáltalán járnánk. Megbeszéltünk, hogy ha szeretjük egymást később úgy is együtt leszünk, úgyhogy most nem sietünk el semmit sem. Randizgatunk és élvezzük egymás társaságát és ez most így jó mindkettőnknek. Aztán lassan de végre eljött az estéje a pakolásnak. Mivel egész nyáron turnézni fogunk fogalmam sem volt, hogy mégis mennyi ruhát pakoljak így hát találomra teleraktam 2 bőröndöt és egy kisebbet is. A fiúk meg kinevettek, hogy mi az istent akarok ennyi ruhával. Egy elég, majd Alexával osztozkodunk egymásén. Végül belementem és újra áttúrtam a ruhakupacot, és a legfontosabbakat eltettem, majd egy gyors fürdés után nyugovóra tértem. Az előző este felhúzott ébresztő pontban 5 órakor csengeni kezdett, nekem pedig rögtön kipattant az álom a szememből. Felvettem egy fekete cicanadrágot egy kék felsővel és felhúztam a nike tánc csukámat. Belefogtam a reggeli készítésébe. Készítettem ki müzlit, tejet és a rántott tojás szalonna együttest is tálaltam az asztalon. Megterítettem öt személyre, majd elindultam felfelé,hogy felkeltsem az álomszuszékokat. Tudtam, hogy Jamest lehet a legnehezebben kiszedni az ágyból, így inkább a másik három fiú szobája felé vettem az irányt.
- Csipkerózsikák. Ébresztő. Egy óra múlva indul a gép Los Angelesbe. Megyünk turnézni.-kapcsoltam fel a villanyt, majd az ablakhoz léptem és széthúztam a függönyt.
- Még 2 perc húgi.-morogta álmosan Carlos-Menj keltsd fel Csipkeherceget is. Ha megvagy szólj. Akkor mi is felkelünk.-húzta a fejére a párnát, majd se szó se beszéd pár másodperc múlva már ugyan olyan békésen szundikált, így hát kénytelen voltam átsétálni az alvógéphez, hogy felkeltsem.
- James, kelj. Megyünk turnézni.-mire csak egy morgást kaptam válaszul-Nem hiszem, mint ha süket embernek beszélnék. Kelj már fel.-de még meg sem moccant. Igen elgondolkodtam, hogy egyáltalán él e még amikor megmoccant és átfordult a másik oldalára.-Na már. Megcsókolhatlak?-mire rögtön kipattantak a szemei és rám nézett.
- Naná Liz.-ásított egy hatalmasat-Hány óra van?
- Fél hat.-néztem az órámra-Úgyhogy, van körülbelül 5perced felkelni és 10 megreggelizni mert egy fél óra múlva indul a gép. Igyekezz.-rántottam le róla a takarót
- És a csók?-ült fel még félkómásan az ágyban
- Oké.-nevettem fel és odahajolva megcsókoltam-Na most hagyj, megyek felkelteni őket.-és átsétáltam a szomszéd szobába. Nagyon reméltem, hogy míg én ott vagyok James nem vágja be az unalmast és fekszik vissza aludni.-Na további három csipkeherceg keljetek fel, James már ébren van.
- Hagyjál már.-morogta álmosan Logan
- Mondjuk nem kellett volna hajnali 1 óráig Xboxozni.
- Menj már Liz.-húzta a fejére a párnát Kendall
- Jó. Én nem akartam drasztikus módszerekhez folyamodni, de ha ezt akarjátok.-hagytam el a szobát és célba vettem a fürdőszobát. Megtöltöttem két sárga vödröt majd elmentem Jamesért, hogy segítsen. Szerencsémre nem aludt vissza, mi több sikeresen el is készült. Odaadtam neki az egyik vödröt és beálltam a franciaágy közepére.
- Akkor háromra.-suttogtam halkan-Egy, kettő, három.-majd egyszerre meglódítottuk a vödröket, így az azokban lévő víz sikeresen célba érte Carlos, Kendall és Logan arcát.
- Mi a szent szar?-ugrott fel hirtelen Kendall- Liz!
- Bocs Schmidt. Ti nem keltetek fel kérésre. Na induljatok meg öltözni, lent várunk titeket Jamessel.-és hozzátok a bőröndötöket is.-adtam ki a feladatokat, majd elindultam a szobám felé, ahol már várt minket két csomag. James ezeket sikeresen levitte a lépcsőn, majd mi helyet is foglaltunk a már általam megterített asztalnál. 2 perc múlva a fiúk is megérkeztek a csomagokkal és így nekikezdhettünk a reggelizésnek. Sikeresen késésben voltunk, úgyhogy a lehető leggyorsabban indultunk el az 5percre lévő repülőtértől. Szerencsére még idejében odaértünk, és miután felrakodtunk minden cuccot a repülőre mi is felszálltunk rá. Felszállás előtt tárcsáztuk Alexát aki megígérte, hogy a repülőtéren vár minket. Aztán felszálltunk. Az utazási időt gyorsan elütöttük, míg a fiúk szórakoztak és nevetgéltek én addig zenehallgatás közben olvastam. Megkértek mindenkit, hogy kapcsolja be magát, mert landoláshoz készülődünk és mi eleget tettünk a kérésnek. Leszállás után és miután a csomagok is meglettek elindultunk megkeresni Alexát. Hamar meg is találtuk mert az egyik bódénál ácsorgott és újságot olvasott. Üdvözöltük egymást, majd elindultunk hazafelé, hogy végre megkezdhessük a nyári turnét.
- Őhm, James. Vár nálunk valaki.-törte meg a csendet Alexa
- Még is ki? Ugye nem?
- De igen. Halston. Azt hiszem bocsánatot akar kérni.
- Azzal elkésett.-szorította meg a kezemet James, amikor látta, hogy kezd rajtam eluralkodni a pánik, hogy most mi is lesz kettőnkkel.
- Várj csak. Ti most?-nézett az összekulcsolt kezünkre majd halványan elmosolyodott
- Olyasmi.-pirultam el
- Nos akkor gratulálok. Végre egy normális barátnőd van James, már nem azért. Csak én nem csípem Halstont. Főleg nem úgy, hogy a nyakamra járt amíg távol voltatok.
Amikor hazaértünk a házhoz, hogy felvegyük Alexa csomagját is és elinduljunk a turnébuszokhoz Halston már ott várt minket, és amikor meglátta Jamest, rögtön elindult felé, hogy megölelje. De James eltolta magától, és helyette engem ölelt meg, és húzott szorosan magához.
- James, ez meg mit jelentsen?-kezdte hisztérikusan Halston
- Annak, aminek látod Halston.
- Ennyit ért a kapcsolatunk?
- Nem. Neked ért ennyit. Csak te végig megcsaltál. Tudod, ezt soha nem fogom elfelejteni. És most pedig ha megbocsájtasz indulnunk kell, gyere Liz.-húzott a kocsi felé, de én még visszapillantottam a lányra. Láttam, hogy ha még is nem mutatta, legbelül összetört ettől a dologtól. De nem tudtam mit tenni, ha én engedem el  James-t abba én halok bele. Akkor már inkább ő mint én. A turnébuszoknál a fiúk megmutatták a helyemet, így egy kocsiba kerültem Jamessel, Alexával és a bátyámmal. Majd elindultunk az első állomás felé Seattlebe. Hamar elálmosodtam,így elnézést kértem és elmentem aludni. Gyorsan álomba is szenderültem és már csak azt éreztem, hogy James mellém bújik, szorosan átölel és megpuszil. Aztán teljesen magával ragadott az álomvilág.

1 megjegyzés: